Διεθνής ορολογία
ωωω
Ταξινομημένα προς το παρόν Κατά ημερομηνία δημιουργίας (αύξουσα) Ταξινόμηση χρονολογικά: Κατά τελευταία ενημέρωση | Κατά ημερομηνία δημιουργίας
Liabilities | |||
---|---|---|---|
Οι υποθήκες και τα χρέη προς τις τράπεζες που ενδεχομένως να έχει μια ασφαλιστική επιχείρηση.
| |||
Total loss reserve | |||
---|---|---|---|
Συνολικά αποθέματα ζημιών | |||
FAS | |||
---|---|---|---|
Free Alongside Ship: Ο πωλητής είναι υπεύθυνος για τη μεταφορά των εμπορευμάτων μέχρι την προκυμαία απ’ όπου θα φορτωθούν στο πλοίο. | |||
CIF | |||
---|---|---|---|
Cost Insurance and Freight: Ο πωλητής είναι υπεύθυνος για την ασφάλιση των εμπορευμάτων και καταβάλλει τα ασφάλιστρα μέχρι τον προορισμό τους. | |||
MAT | |||
---|---|---|---|
Marine, Aviation and Transit. | |||
Uberrima fides | |||
---|---|---|---|
Η “αρχή της καλής πίστης” μεταξύ των συμβαλλομένων σε ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο είναι γνωστή διεθνώς ως Uberrima fides | |||
Gross | |||
---|---|---|---|
Πλοία που έχουν καταταγεί σε όλους τους νηογνώμονες και έχουν χωρητικότητα άνω των 100 τόνων | |||
IBNR | |||
---|---|---|---|
είναι ένας ασφαλισμένος κίνδυνος ο οποίος έχει επέλθει και δεν έχει ακόμη δηλωθεί. | |||
General average | |||
---|---|---|---|
Ως γενική αβαρία (general average) στη ναυσιπλοΐα ορίζεται οποιαδήποτε έκτακτη θυσία ή δαπάνη συμβαίνει με βάση τη λογική για την κοινή ωφέλεια, ώστε να διασωθεί η περιουσία που κινδυνεύει. Η αρχή της γενικής αβαρίας εφαρμόζεται όταν εμπλέκονται στη ναυτική περιπέτεια περισσότερα του ενός συμφέροντα. | |||