Περιγραφή θέματος

  • Γενικά

    The “E” of E-learning was not only interpreted to mean “electronic” but was also meant to be interpreted as “exciting, energetic, enthusiastic, emotional, extended, excellent, and educational”.

    Βασίλης ΠαλίληςEίμαι ο ιδρυτής, διαχειριστής αυτού site και υπεύθυνος των e-μαθημάτων του.

    Eίμαι Moodle Mentor Assesor για τους υποψηφίους του MCCC, του μοναδικού αναγνωρισμένου παγκοσμίως Πιστοποιητικό στις εφαρμογές του Moodle, σε συνεργασία με τον επίσημο  Moodle Partner στην Ελλάδα widetraining.gr.

    Κατέχω τα πτυχία του Φυσικού και του Παιδαγωγικού τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών με 25ετή διδακτική εμπειρία στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια ιδιωτική εκπαίδευση. Εμπειρία που εγγυάται την εγκυρότητα κι αποτελεσματικότητα των e-μαθημάτων για τους υποψηφίους των Πρότυπων Πειραματικών  σχολείων.

    Επιπροσθέτως ως πιστοποιημένος ασφαλιστικός και χρηματοοικονομικός σύμβουλος,  υποστηρίζω τα e-μαθήματα για τους υποψηφίους των εξετάσεων της Τράπεζας της Ελλάδας.

    Παράλληλα αναπτύσσω εφαρμογές Web2.0 με το Joomla. παραπέμπω ενδεικτικά στα site ΓΑΙΟΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ και ΕΙΡΗΝΗ ΜΑΤΘΑΙΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ

    Εκτός των ανωτέρω, στα προσωπικά ενδιαφέροντα εντάσσω την Εκπαίδευση Ενηλίκων,  το Gamification, τους Εικονικούς κόσμους, τα Ελεύθερα μαθήματα, τη Φωτογραφία και τη Δημιουργική Γραφή.

    email επικοινωνίας: vasilispalilis@gmail.com

    Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα

    slidesharePalilis LinkedinFollow us on Facebook Follow us on Twitteryoutube

    Follow me on Academia.edu

  • Moodle

    Είμαι πιστοποιημένος εκπαιδευτής του Μoodle, Μoodle Certificated Course Creator (MCCC ) με την πρόσθετες ιδιότητες του Course Designer(MCCD) του MoodleAdministrator και του MoodleΤhemeDesigner.

    palilis_moodle_cert

     

  • Διάκριση

    σφραγίδαΤο e- μάθημά μου http://www.freemoodle.org/course/view.php?id=20 διακρίθηκε σε διαγωνισμό και βραβεύτηκε με σφραγίδα καλής ψηφιακής πρακτικής. Παραπέμπω στα στοιχεία υποβολών και διακρίσεων και στην ομιλία μου στην ημερίδα «Μάθηση2.0»

    Είμαι ενεργός ερευνητής όπως φαίνεται και στη Βάση Δεδομένων για Ερευνητές σε θέματα Μάθησης 2.0

    • Στις επιστήμες

      Vasilis Palilis'Έχω μεγάλη συγγραφική δραστηριότητα (πολλά βιβλία μου Φυσικής και Χημείας έχουν εκδοθεί από τον Πατάκη),

      Έχω συμμετοχή στο σχεδιασμό και υλοποίηση εκπαιδευτικών project (CD - ROM «Πολλαπλές Αναπαραστάσεις» στο υποπρόγραμμα ΝΑΥΣΙΚΑ του προγράμματος ΟΔΥΣΣΕΙΑ του Υπουργείου Παιδείας).

      Παράλληλη είναι και η ερευνητική δραστηριότητα με εξειδίκευση στη διδακτική των θετικών επιστημών. και οι ανακοινώσεις σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια.  Αναφέρω ενδεικτικά:

      • 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Εταιρείας. “Η ασυμπτωτική συμπεριφορά των εκθετικών φαινομένων”. Ηράκλειο Κρήτης Νοέμβριος 1995. 
      • 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικής. “Διδακτικά εργαλεία φυσικής δημιουργημένα στο Excel”. Αρχαία Ολυμπία Ιανουάριος 1999. 
      • 20. 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικής.«Το μοντέλο του Bohr. Μια διδακτική προσέγγιση που χρησιμοποιεί το χρώμα.».Ζάκυνθος Φεβρουάριος 2000. 

      • Θέμα 5