Διεθνής ορολογία


ωωω


Ταξινομημένα προς το παρόν Κατά τελευταία ενημέρωση (αύξουσα) Ταξινόμηση χρονολογικά: Κατά τελευταία ενημέρωση αλλαγή σε φθίνουσα | Κατά ημερομηνία δημιουργίας

Σελίδα:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  12  (Επόμενο)
  ΟΛΑ

Liabilities

από Vasilis Palilis - Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2014, 10:26 πμ
 

Οι υποθήκες και τα χρέη προς τις τράπεζες που ενδεχομένως να έχει μια ασφαλιστική επιχείρηση.

 

 

Total loss reserve

από Vasilis Palilis - Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2014, 10:34 πμ
 

Συνολικά αποθέματα ζημιών

 

FAS

από Vasilis Palilis - Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2014, 11:40 πμ
 

Free Alongside Ship: Ο πωλητής είναι υπεύθυνος για τη μεταφορά των εμπορευμάτων μέχρι την προκυμαία απ’ όπου θα φορτωθούν στο πλοίο.

 

CIF

από Vasilis Palilis - Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2014, 11:42 πμ
 

Cost Insurance and Freight: Ο πωλητής είναι υπεύθυνος για την ασφάλιση των εμπορευμάτων και καταβάλλει τα ασφάλιστρα μέχρι τον προορισμό τους.

 

MAT

από Vasilis Palilis - Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2014, 11:43 πμ
 

Marine, Aviation and Transit.

 

Slip

από Vasilis Palilis - Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2014, 11:51 πμ
 

Αναφορικά με τους Lloyd’s του Λονδίνου, όταν ένας πελάτης δώσει εντολή για την αναζήτηση ασφαλιστικής κάλυψης, το προκαταρκτικό έγγραφο που συντάσσεται ονομάζεται slip και συντάσσεται από έναν μεσίτη.

 

 

Uberrima fides

από Vasilis Palilis - Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2014, 11:53 πμ
 

Η “αρχή της καλής πίστης” μεταξύ των συμβαλλομένων σε ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο είναι γνωστή διεθνώς ως Uberrima fides

 

Gross

από Vasilis Palilis - Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2014, 11:57 πμ
 

Πλοία που έχουν καταταγεί σε όλους τους νηογνώμονες και έχουν χωρητικότητα άνω των 100 τόνων 

 

IBNR

από Vasilis Palilis - Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2014, 12:09 μμ
 

είναι ένας ασφαλισμένος κίνδυνος ο οποίος έχει επέλθει και δεν έχει ακόμη δηλωθεί.

 

General average

από Vasilis Palilis - Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2014, 12:12 μμ
 

Ως γενική αβαρία (general average) στη ναυσιπλοΐα ορίζεται οποιαδήποτε έκτακτη θυσία ή δαπάνη συμβαίνει με βάση τη λογική για την κοινή ωφέλεια, ώστε να διασωθεί η περιουσία που κινδυνεύει.

Η αρχή της γενικής αβαρίας εφαρμόζεται όταν εμπλέκονται στη ναυτική περιπέτεια περισσότερα του ενός συμφέροντα.

 


Σελίδα:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  12  (Επόμενο)
  ΟΛΑ